fredag 13. april 2007


Muslimsk vold i Norge

Sitat fra VG.
”Kadra (26) har sagt at Koranens syn på kvinner bør fortolkes på nytt. Natt til torsdag skal hun ha blitt slått og sparket bevisstløs på gaten i Oslo.

Ifølge den norsk-somaliske kvinnen var det en gjeng på rundt syv-åtte personer av somalisk opprinnelse som gikk til angrep med spark og slag ved 03-tiden om natten.- Jeg var livredd. Mens jeg lå på asfalten, sparket de meg og skrek at jeg hadde tråkket på Koranen. Flere ropte Allah-o-akbar (Gud er stor) og begynte også å si et vers fra Koranen, forteller Kadra.”

Hva sier politikerne på den norske venstresiden nå?

Den norske venstresiden er alltid handlingslammet når de skal si eller gjøre tiltak mot muslimsk vold og undertrykkelse. Jeg er spent på hva regjeringspartienes politikere kommer til å si i TV debatter, som helt sikkert kommer i kjølvannet av denne religiøst-motiverte voldshandlingen.
Det er derfor viktig at alle reiser seg i denne konkrete saken, og sier noe offentlig om at dette aksepterer vi ikke.
Jeg oppfordrer alle bloggere til å si noe om dette.
Hun er jo muslim selv, kan kanskje noen tenke. Det er ikke jeg, derfor anngår ikke det meg. Det er helt feil å tenke slik.
Dette anngår deg, meg, Kadra og alle mennesker i vårt land.
Vær frimodig og sterk!
Stå opp mot denne muslimske terroren!

Ingen kommentarer: