måndag 10. desember 2007

Monopol er morro!



Hjemme står Monopolspillet på stuebordet, og det har det gjort i nesten to uker.Vi skal spille oss ferdig, og da må det stå så lenge spillet pågår.
Jeg ligger ikke veldig godt ann, men klarer meg. Jeg har noen gater med hus, men Gunn-Marit har hotell på tre av sine gater.
Magnus har kapret Ullevåll Hageby og Rådhusplassen, der han har kjøpt noen hus.
Fredrik har også noen gater, men har måtte pantsette husene sine, men kommer på pluss siden smått om senn. Da blir det hamstring av hus kan jeg tenke meg.

Jeg synes det er veldig tungt å måtte pantsette mine gater og hus, for å betale leie på hotellet til Gunn-Marit i Nobels gate, der må jeg betale 18 000 kroner.

Det er godt det bare er papirpenger, men alvoret kommer snikende allikevel.

2 kommentarer:

My Corner sa...

Den som ikke synes det er tungt å tape har heller ikke en vinner i seg. Se det se...

RC sa...

Jeg er blant dem som hater å tape uansett hva jeg driver med. Har heller aldri hatt sansen for å tape med vilje, for å glede et lite barn. Nei, den som er med på leken får tåle steken, sier nå jeg! Bring´em on! :)